03:04

Nowe na półce #2 - Luty!




          W tym miesiącu stanowczo niewiele na półce się znalazło, ale nie żałuję. Pozycje wybrane i z przyjemnością do nich usiądę. Czasami chodzi nie o ilość, a o jakość! 



1. Stephen King "Bazar złych snów" 
2. Gabriela Gargaś "Tylko ty" 
3. Anna Bednarska-Stec "Trudny mężczyzna"


          Wszystkie pozycje to zakupy własne. Nie muszę ukrywać że "Bazar złych snów." to pozycja, której wyczekiwałam z utęsknieniem i w końcu stałam się szczęśliwą posiadaczką własnego egzemplarza.  Za to książka pani Gargaś "Tylko ty"już przeczytana! Niebawem recenzja. Mogę zdradzić wam, że bardzo mi się podobała i myślę, że nie jednej z was przypadnie ona do gustu. ;) 

Jak wasze zakupy? 
Dużo macie zdobyczy? 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe pozycje ;) Najbardziej zazdroszczę książki Kinga. Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym przeczytać książkę Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio nic nie kupuję, ale już robię obszerne listy:) Teraz tyle pięknych zapowiedzi, a ja mam jeszcze kartę prezentową do Empiku :D Udanej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ci karty, bo znalazłabym jeszcze trochę pozycji ;)

      Usuń
  4. No ja też ostatnio trochę poszalałam - (pokażę to niedługo na blogu..) Ale to tak się zdaża czasem że masz ochotę kupić sobie ksiązkę :) A jak cena jest atrakcyjna to już w ogóle super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się pochwalić! A tak to z nami jest, zawsze coś kusi i ciężko się oprzeć ;)

      Usuń
  5. Ciągnie mnie do tego "Bazaru złych snów" i pasuje mi do jednego z wyzwań. Może sama się skuszę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © zazakladka.blogspot.com , Blogger