12:39

Stosikowo [#1]

          Stosikowo po raz pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni. Lubię te posty u was. Stosy zakupionych książek, czy może nowości wydawnicze, które was zaintrygowały. Jestem bardzo zainteresowana i często sprawdzam jakie pozycje wybraliście, co czytacie i czy mnie również zaintrygują. Nie wiem czy mi się uda prowadzić cykl takich postów. Na pewno nie będą one regularne. Ten stosik powstawał w sumie przez ostatnie niecałe dwa miesiące. A koniec końców, oto mój stosik ;) 






          "Dom po drugiej stronie lustra" - naczytałam się recenzji i stwierdziłam, że też chcę mieć! "Słowa pamięci" to intrygujący tytuł i tajemnicza kobieta na okładce. Musiałam ją mieć. "Zabierz mnie do Grecji" to jeden z tych letnich tytułów, miała być lekka lektura na wakacje ale chyba już nie zdążę. "Rozważna i romantyczna" to jedna z książek z serii kwiatowej w pięknej okładce. Zaintrygowała mnie i bardzo chętnie przeczytam. "Co nas nie zabije" to wielka niewiadoma. Oczywiście jak każ'dy czytelnik trylogii "Millennium" czekałam z niecierpliwieniem kiedy wyjdzie i chcę się przekonać czy ktoś potrafi dorównać Larssonowi. Zakupiona przedpremierowo i chyba nikomu nie muszę tłumaczyć, że wszystkie czytane książki właśnie poszły w kąt? "To, co zostało" to książka zakupiona z gazetą, o której niedawno pisałam tutaj. Szczerze, nie pamiętam czy miałam jakąś książkę w ręku Jodi Picoult ale wystarczy mi, że jest porównywana do pani Chamberlain i już wiem że warto. "Bez pożegnania" to kolejna pozycja zakupiona z gazetą. Zapowiada się bardzo ciekawa saga ;) "Pracownia naprawiania życia" chyba sam tytuł mówi za siebie. "Urodzeni, by żyć"  na pewno niebawem przeczytacie u mnie recenzje tej książki. Nic więcej nie powiem na ten temat. "Kochając pana Danielsa" to pozycja wybrana dzięki wam i waszym recenzją. "Pajda chleba" okładka mówi sama za siebie o czym jest ta książka. Bardzo długo polowałam na tą pozycję i w końcu udało mi się. 

Czy coś was zaintrygowało? Pewnie nie jedną pozycję już przeczytałyście, albo zetknęłyście się z kilkoma recenzjami. Ja tak jak już pisałam w pierwszej kolejności łapię się za "Co nas nie zabije". A wy za co chętnie byście chwyciły? 

6 komentarzy:

  1. "Kochając pana Danielsa" czytałam. Nie podobało mi się, ale generalnie książka zbiera więcej dobrych opinii niż złych. Poza tym bardzo chciałabym przeczytać "Po drugiej stronie lustra". Świetny stosik. Miłego czytania:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam oglądać stosiki, twój jest wspaniały :) Najbardziej interesuje mnie "Kochając pana Danielsa", ale jest też kilka innych pozycji, które chętnie bym przeczytała.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej lektury, najbardziej ,,Rozważną i romantyczną" chciałabym przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja ciągle nie mogę ustalić kolejności ;)

      Usuń

Copyright © zazakladka.blogspot.com , Blogger