01:12

"Kiedyś przeczytam 2016" - czyli wyzwanie czytelnicze


Tak więc i ja postanowiłam się rozprawić ze swoimi zaległościami na półkach.
Uważam że to świetna sprawa. W tym roku obowiązuje nas 12 książek na jednym stosie.
Nie mam pojęcia czy uda mi się więcej przeczytać z zaległości wraz z nowościami, które nas czekają, a dodatkowo jeszcze obowiązkami domowymi, pracą i innymi pasjami.
Póki co zgłaszam jeden stos:


1. "Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick (ebook) - recenzja
2. "Lilka" Małgorzata Kalicińska 
3. "Piętnaście pierwszych żywotów Harry'ego Augusta" Claire North 
4. "Ciemniejsza strona Greya" E. L. James - recenzja
5. "Nowe oblicze Greya" E. L. James
6. Córeczka" Liliana Fabisińska (egzemplarz biblioteczny) - recenzja
7. "Słowa pamięci" Rowan Coleman 
8. "Pracownia naprawiania życia" Valerie Tong Coung
9. "Pora na życie" Cecelia Ahern 
10. "Druga szansa" Katarzyna Berenika Miszczuk
11. "Skazani na ból" Agnieszka Lingas - Łoniewska
12. "To, co zostało" Jodi Picoult 


          A więc mój stosik. Nie ma tu zbyt wielu nowości, ale to zabieg celowy. Łatwiej się zabrać za coś nowszego niż te książki, które mocno zalegają na półkach, Mam nadzieję, że rozprawię się z nim w tym roku. Gorąco zachęcam do dołączenia do wyzwania! 

8 komentarzy:

  1. Czytałam "Porę na życie" i "Pierwszych piętnaście żywotów..." - obie bardzo mi się podobały, choć są zupełnie inne. Myślę, że i Ty nie będziesz zawiedziona. Wyzwanie Lustra Rzeczywistości jest super, bo pozwala się rozprawić z zaległościami na półkach, ja jednak chyba wolę się nie zobowiązywać i w tym roku nie przystępuję do żadnych wyzwań. Dałam sobie jedynie sama jedno - przeczytać 100 książek w tym roku. :-) Życzę Ci powodzenia, wytrwałości i przede wszystkim miłego czytania. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to się stało, ale tych książek jeszcze nie przeczytałam. Mimo że polowałam i czekałam na nie z niecierpliwością. Człowiek czasami musi mieć jakąś "marchewkę" przed sobą. 100 książek? Życzę powodzenie i wytrwałości. Ja na pewno nie dam rady ;) Również życzę przyjemnych lektur ;)

      Usuń
    2. Tak, tak, wyzwanie Lustra Rzeczywistości jest właśnie taką marchewką, dlatego jest świetne. Może za rok też się skuszę. Dziękuję i również życzę samych dobrych książek. :-)

      Usuń
  2. Życzę Ci powodzenia! Tytuły są znane i myślę, że szybko im sprostasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci powodzenia! Tytuły są znane i myślę, że szybko im sprostasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam mimo wszystko trzeba z przyjemnością. Myślę, że mi się uda ;) Dziękuję!

      Usuń
  4. Widzę tam same piękne książki, mam nadzieję, że będziesz je czytać z przyjemnością. Skazani na ból to cudo, podobnie jak Pora na życie. Cieszę się, że się zgłosiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i do dziś nie wiem jak to się stało, że te cuda jeszcze leżą na półce nieprzeczytane. ;)

      Usuń

Copyright © zazakladka.blogspot.com , Blogger